Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. november 14.

Jelen ÁSZF a Palio Sztár Kft. (a továbbiakban Kft.) által üzemeltetett www.szokeszappan.hu weboldalon található webáruházban elérhető online termékértékesítési szolgáltatás Fogyasztók általi használatának feltételeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF a Kft. valamennyi, a www.szokeszappan.hu weboldalon lévő webáruházában található termékének webáruházban történő megvásárlására vonatkozik.

A Fogyasztó jelen webáruház használatával elfogadja és magára nézve kötelező erejűnek ismeri el a jelen ÁSZF –ben foglalt rendelkezéseket.

A Fogyasztó személyes adatainak kezeléséről az Adatvédelmi nyilatkozat rendelkezik.

Kérjük, hogy megrendelése előtt szíveskedjék figyelmesen végigolvasni a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendeléssel ugyanis a Kft. és a Fogyasztó között szerződés jön létre, melynek nyelve magyar és melyre a magyar jog az irányadó. A szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, az ily módon kötött szerződés, iktatásra nem kerül, az utólag nem hozzáférhető. A szerződések tekintetében a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. valamint az új Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A Kft. fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, módosítást eszközöljön a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül, valamint annak lehetőségét is, hogy a webáruházat más domain név alá helyezze át. A változtatás a www.szokeszappan.hu weboldalon történt megjelenés időpontjától lép hatályba.

A Kft. jogosult jelen ÁSZF-et a Fogyasztók tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá a Fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

1. A Kft. adatai

Tulajdonos / Üzemeltető: Palio Sztár Kft.
Székhely: 8295 Taliándörögd, Kossuth u. 48.
Telefonszám: 06-20-402-7617
Telefonos ügyfélszolgálat elérhetőségének ideje: hétfő - péntek 8.00-15.30 óráig.
Honlap: www.szokeszappan.hu
Elektronikus kapcsolattartás: kontakt kukac szokeszappan pont hu
Rendelés: megrendeles kukac szokeszappan pont hu
Adószám: 14133251-2-19
Statisztikai számjel: 14133251-5911-113-19
Bankszámlaszám: 11748052-20040307
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-80104/2014. NAIH-105400/2016.

 

2. A szerződéskötést követő telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok

A Kft. biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.

A Vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

3. A webáruházban történő vásárlás

Megvásárolható termékek köre

Kézműves gyógynövényes szappanok. A webáruházban új termékek kerülnek értékesítésre. A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.

A vásárlás 4 lépése

REGISZTRÁCIÓ

Az áruházunkban történő vásárláshoz NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat, és elsőként kap értesítéseket az akcióinkról.

Ha regisztrálni szeretne, akkor a [Regisztráció] menüpontra kattintva a megjelenő űrlapon meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét, telefonszámát, és a jelszavát, illetve a későbbi vásárlások megkönnyítése érdekében a számlázási és szállítási címét is. 

Lehetőség van Facebook azonosítóval történő regisztrációra is.

Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy üdvözlő levelet küld, amelyben a regisztrációval kapcsolatos információkról kap tájékoztatást.

HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, a [Bejelentkezés] gombra kattintva a mezőkbe beírva e-mail címét és jelszavát tud bejelentkezni. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [Elfelejtette jelszavát?] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi Önnek a jelszót.

Fenntartjuk a jogot arra, hogy véglegesen töröljük annak a regisztrációját, aki a megrendelt áru átvételét – annak kiszállításakor – jogosulatlanul megtagadja, vagy az általa megadott szállítási címen nem található.

1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR

Miután kiválasztotta a megfelelő terméket, a "KOSÁRBA!" gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosárba. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor az automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosárban található termékek darabszámát. Ha a lap jobb oldalán elhelyezett zöld kosár ikonra kattint, akkor láthatja a kosarába helyezett termék(ek ) árát, darabszámát és jellemzőit, itt eldöntheti, hogy tovább vásárol-e a webáruházban a „Nyitólap” gombra kattintva, vagy folytatja a rendelés leadásának menetét, és a „Tovább a szállítási címhez” gombra kattint.

A „BEVÁSÁRLÓKOSÁR” menüben ellenőrizheti a terméket, annak mennyiségét, árát és a szállítási költséget.

KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:

  • mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen állítsa be a megfelelő számot.
  • termék eltávolítása: A kosár tartalmát a termék megnevezése alatti „eltávolítás” gombbal tudja törölni.

Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, a lent látható TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSI CÍMHEZ gomb megnyomásával a rendelés következő fázisához jut.

2. SZÁLLÍTÁSI ÉS SZÁMLÁZÁSI CÍM

A következő lépésben adja meg a szállítási címet, illetve a számlázási címet. Ha a kettő megegyezik, a CÍM MÁSOLÁSA gomb megnyomásával a szállítási címek automatikusan átíródnak a számlázási címre. A * -gal jelölt mezők kitöltése kötelező.

Az adatok kitöltése után lehetősége van visszatérni a vásárláshoz a „Nyitólap” gombra kattintva, vagy folytatni a folyamatot a TOVÁBB A SZÁLLÍTÁSI ÉS A FIZETÉSI MÓDHOZ gomb megnyomásával.

3. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Szállítási mód

Magyar Posta Zrt.

Kiszállításkor a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-5 munkanapon belül megkapja. Önnek a csomag átvételekor kell az áru vételárát és a szállítás díját kifizetnie. Ennek a szállítási módnak az előnye, hogy a Magyar Posta Zrt. garantálja Önnek a szállítmány megérkezését, gyors és biztonságos szállítás.

A Magyar Posta Zrt. díjszabásai (csomagolással együtt értendő):

SúlyBruttó szállítási költség összesen, utánvéttel (Ft)
1 kg-ig1231.-
2-kg-ig1317.-
3 kg-ig1397.-
4 kg-ig1475.-
5 kg-ig1543.-
10 kg-ig1782.-

2016. 09. 21-től bruttó 20.000 Ft értékhatárig a megrendelt termékeket, egységesen 600 Ft-ért szállítjuk ki Önnek, bruttó 20.000 Ft értékhatár feletti vásárlás esetén ingyenes a kiszállítás egész Magyarország területén. Az akció visszavonásig érvényes.

Amennyiben a Magyar Posta Zrt. az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy az Ön postaládájában, melyen feltünteti azt a postahelyet, melyen 5 napig még megőrzik a csomagot. Amennyiben nem kapja meg időben csomagját, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!

Amennyiben élni kíván a visszaküldés vagy az elállás jogával, annak módjáról az ÁSZF-ben tájékozódhat.

Fizetési mód

A fizetés a kiszállítási módnak megfelelően történik.

A szállítási és fizetési mód kiválasztása után, a „TOVÁBB AZ ÁTTEKINTÉSHEZ” gombra kattintva eljut a megrendelés áttekintéséhez.

Bruttó 20. 000 forint értékhatár feletti megrendelés esetén a szállítás költségeit - Magyarország teljes területén - elengedjük.

4. ÁTTEKINTÉS ÉS RENDELÉS ELKÜLDÉSE

A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen áttekintheti a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet és költségeit. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatos egyéb fontos információkat. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a RENDELÉS ELKÜLDÉS gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.

Az áruházban feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.

A vásárlás során, miután jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve fel vannak tüntetve a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg, a postai szállítási költség, végül a bruttó végösszeg.

VISSZAIGAZOLÁSOK/RENDELÉS NYOMON KÖVETÉSE

A rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül automatikusan kapni fog egy rendelés visszaigazolást a megrendeles kukac szokeszappan pont hu  e-mail címről, melyben tájékoztatjuk a rendelés valamennyi részletéről. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt.

4. Fizetési feltételek

Tájékoztatjuk Kedves Fogyasztóinkat, hogy megrendelésük leadása fizetési kötelezettséggel jár.

A jelen webáruházban feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt, azaz bruttó árak.

A vásárlás során, miután a Fogyasztó jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg, a postai szállítási költség, végül a bruttó végösszeg.

Webáruházunkban jelenleg egyféle fizetési, és egyféle szállítási formában történhet a vásárlás.

A vételár teljes kiegyenlítéséig a termék a Kft. tulajdonát képezi. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis, bármely okból a Fogyasztó birtokába kerülne, úgy a Fogyasztó teljes körű felelősséggel tartozik a Kft. irányába a termékben bekövetkező károk tekintetében.

5. Szállítás és teljesítési határidő

A regisztráció, illetve a rendelés folyamata során történik a szállítási cím rögzítése, a Fogyasztó által.  A Fogyasztónak lehetősége van a szállítási címtől eltérő számlázási cím rögzítésére.

Kérjük a Fogyasztókat, hogy pontosan töltsék ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.

Kiszállításkor a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-5 munkanapon belül megkapja.

A Kft. a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kiállított számlát ad.

Magyar Posta Zrt.

Kiszállításkor a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait vesszük igénybe, csomagként küldjük el Önnek a megrendelt termék(ek)et. Ennek a szállítási módnak az előnye, hogy a Magyar Posta garantálja Önnek a szállítmány megérkezését, gyors és biztonságos szállítás.

3. Csomagolás

A megrendelt termékek csomagolása dobozban történik.

Megrendelőink adatait bizalmasan kezeljük. A rendelés és a csomag tartalmát nem fedjük fel harmadik fél előtt, és adatait is csak a szükségesség érdekében a Magyar Posta Zrt. ismeri (szállítási cím, név, telefonszám, e-mail cím).

4. A panaszkezelés módja

A Fogyasztó fogyasztói kifogását az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Palio Sztár Kft.

8295 Taliándörögd, Kossuth u. 48.

Telefon: 06-20-402-7617
E-mail: kontakt@szokeszappan.hu
A kifogások előterjesztésének időtartama: Hétfő – Péntek: 8.00-16.00

A Fogyasztó jogvita esetén az alábbi rendezési módok közül választhat:

a.) Közvetlen egyeztetés a Kft-vel személyesen, telefonon, vagy írásban.

A Fogyasztó a panaszát a jelen pontban írt elérhetőségeken választása szerint szóban, ezen belül is személyesen, vagy telefonon, vagy írásban teheti meg.

Szóbeli panasz beérkezése esetén az azonnali kivizsgálásra, illetve szükség szerint orvoslásra kerül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint. Amennyiben a jogvita ezen úton nem rendeződik, úgy a Kft. a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelynek egy példányát legkésőbb az eredménytelen szóbeli telefonos egyeztetés napjától számított 3 napon belül megküld a Fogyasztónak az általa megadott címére, eredménytelen személyes egyeztetés esetén pedig az eredménytelen személyes egyeztetés napján adja át a Fogyasztónak.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Kft. egyedi azonosító számmal látja el, amely egyedi azonosító számot a Fogyasztóval egyidejűleg közöl.

Az írásban előterjesztett panaszt a Kft. annak kézhez vételétől számított 30 napon belül kivizsgálja, illetve ugyanezen határidőn belül megválaszolja. A Kft. köteles a panasz elutasítására vonatkozó álláspontját megindokolni.

A Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet öt évig őrzi meg.

b.) Fogyasztóvédelmi Felügyelőség előtti eljárás megindítása

 Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyelőség eljárását kezdeményezheti.

c. ) Békéltető Testületi eljárás megindítása

 Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendeződik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Békéltető Testület eljárásának lefolytatását is kezdeményezheti. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

Veszprém Megyei Békéltető Testület

8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Földszint 116.iroda

Telefon: +36-88-429-008

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

d.) Bírósági igényérvényesítés

Amennyiben a felek jogvitája az előző pontban írtak szerint nem rendeződik, úgy a Fogyasztó kezdeményezheti a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság eljárását.

5. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog

A fogyasztót a jelen pontban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ezen rendelkezések nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) a jelen pontban hivatkozott nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a Kft. részére a jelen pontban meghatározott határidő lejárta előtt e-mail útján, vagy ajánlott postai küldeményként elküldi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán ajánlott küldeményként, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Kft-nek a jelen ÁSZF-ben megjelölt címeire, amely az alábbi:

Palio Sztár Kft.
8295 Taliándörögd, Kossuth u. 48.
kontakt@szokeszappan.hu

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi linkre kattintva letölthető.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a fenti címre 14 napon belül.

A Kft. a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata kézhezvételét, legkésőbb annak kézhez vételétől számított 3 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, olyan formában, amilyen formában az a Kft-hez megérkezett.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a Kft. haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A Kft. a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Kft. a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Kft. mindaddig visszatarthatja a fent meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Kft-nek vagy a Kft. által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Kft. az utánvéttel küldött csomagot nem köteles átvenni.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha
aa) a vállalkozás a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy
ab) a fogyasztó nem kérte a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;
b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha
ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § -a szerinti jogát, vagy
bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban előírt visszaigazolást.

A fogyasztót az elállási, vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A fogyasztó nem gyakorolhatja a jelen pont szerinti elállási, vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 29. §.-ában meghatározott esetekben.

Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve, hogy a Kft. az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a Fogyasztó részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határidő a tájékoztatás közlésétől számított 14. napon jár le.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza. Az ilyen termékek visszavétele a Kft-től nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Az elállási jog/felmondási jog tehát minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.

Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

6. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kicserélést, kivéve, ha az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a kft. adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a kft-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított egy éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén, azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7. Letét/pénzügyi biztosíték

A Kft. a Fogyasztóktól letétet, vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem kér.

8. Magatartási kódex

A Kft. magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

9. Megrendelés, megrendelés törlése, illetve a termékek átvétele

A Szőke Szappan www.szokeszappan.hu webáruházban történt rendeléssel a Fogyasztó elfogadja jelen ÁSZF-et és egyidejűleg kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével. A vásárlás/rendelés menetéről a Fogyasztó részletes tájékoztatót és segítséget talál a Vásárlás menete menüpont alatt.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Fogyasztó az ezen az oldalon található mezőket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért a Kft. felelősséget nem vállal.

Terméket külföldre nem szállítunk.

A Fogyasztó köteles a kiszállítás időpontjában az általa kézhez vett csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

A megrendelést követően a Vállalkozás e-mailben haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül értesítést küld a Fogyasztónak a megrendelés elfogadásáról.

A Kft. 1-5 munkanapon belül eljuttatja a Fogyasztó által megadott címre a megrendelt terméket.

Az UTÁNVÉTTEL történő fizetés következtében a Kft. a szállítást végző Magyar Posta Zrt. részére átadja a terméket.

A Fogyasztó felelőssége gondoskodni arról, hogy a csomag átvételét biztosítsa.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényéről a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

A www.szokeszappan.hu webáruházban leadott rendelés állapotáról a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer a Fogyasztót. Rendelését a Fogyasztó mindaddig indokolás nélkül lemondhatja, amíg nem kapott értesítést a kiszállításról. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt.

A www.szokeszappan.hu webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruház tulajdonosával a kapcsolatot minél előbb. Ezt megteheti a kontakt@szokeszappan.hu vagy  a megrendeles@szokeszappan.hu email címre küldött levélben. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. A levél tárgyába feltétlenül írja be a következőt: ”rendelés lemondása”.

Amennyiben telefonon szeretne kapcsolatba lépni velünk, az alábbi telefonszámon teheti:

06-20-402-7617

06-20-402-6897

 

10. Egyéb rendelkezések

A Kft. által üzemeltetett webáruházban való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A Kft. nem felelős az alábbiakban írtak okán bekövetkező károk miatt:

  • Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat elvesztése az internetes szolgáltatás hibájából,
  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást,
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezett - , de főleg bármilyen adat elvesztése,
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése,
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy egyéb technikai hiba következményei.

A Kft. nem felelős semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A Fogyasztó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

A Fogyasztó felelős a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.

A Kft. nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami tőle független, neki fel nem róható okból következett be.

A Kft. peres eljárást kezdeményezhet bárki ellen, aki a www.szokeszappan.hu honlap használata során csalást, vagy bármilyen egyéb bűncselekményt követ el vagy annak elkövetését megkísérli.

A Kft. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás, vagy egyéb bűncselekmény miatt.

Abban az esetben, ha a Fogyasztó bármilyen formában megsérti az ÁSZF-ben írtakat, a Kft. annak észlelését követően érvénytelennek nyilváníthatja a Fogyasztó regisztrációját.

A Fogyasztók személyes adatainak felhasználása az adatvédelmi jogszabályok hatályos rendelkezéseinek értelmében történik.

A Kft. a Fogyasztók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Fogyasztó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Kft. a regisztráció során megadott e-mail címén a későbbiekben tájékoztassa őt esetleges akcióiról és újdonságairól.

Tájékoztatjuk Kedves Fogyasztóinkat, hogy a weboldal tárhely szolgáltatója:

Cégnév:          Webmark Europe Kft.

Postacím:       8913 Egervár, Széchenyi F. u. 50.

Székhely:       8913 Egervár, Széchenyi F. u. 50.

Telefon:         06-20-911-7748

E-mail:           ugyfel@webmark.hu